štvrtok 26. októbra 2017

REVENGE DIVISION zvesili vlajku

Priznám sa, že ani neviem, ako začať. Oficiálne to bolo už včera na kapelnom FB, ale ku mne sa to vďaka obľúbenému prieskumníku dostalo až dnes po zobudení (nebudem klamať, že ráno:D). Jediné, čo bolo na tej správe dobré, bolo to, že po 25-krát odloženom budíku som sa naozaj prebrala. Až doteraz som bola v štádiu popierania, ale popri písaní ma prefackalo množstvo pocitov - smútok, ľútosť, hnev, dúfanie v žart...Možno si poviete "Čo to tak prežíva? Koľko kapiel sa už porozpadávalo a všetko v poriadku funguje ďalej." Odpoveď je jednoduchá - toto bola moja najobľúbenejšia kapela od toho momentu, ako som ich vôbec spoznala a prvýkrát videla na pódiu (resp. vtedy to bolo na podlahe vo vtedajšom Retre v Žiline :D) hádzať po nás kopec neskutočnej energie okorenenej talentom všetkých členov.


Ich spoločný príbeh sa datuje do roku 2011, kedy sa k trojici členov - Tomáš (bicie), Maťo (gitara) a  Edko (basa) pripojil druhý gitarista Juraj, následne našli aj speváka Jeremyho, ktorý do kapely priniesol okrem mnohých nápadov (hudobných aj týkajúcich sa prezentácie kapely) široký hlasový rozsah - okrem čistého spevu v pohode zvládal poriadne growly a uškriekané screamy. Finálna pätica tak mohla odštartovať svoju pár rokov trvajúcu kariéru.


Pochváliť sa môžu troma nahrávkami - pričom prvá "Mediocracy" vo fyzickej podobe svetlo sveta neuzrela, ale songy z nej sa spolu s novými ocitli na prvom a dlhoočakávanom albume "The New Generation", ktorý vyšiel "se vším všudy". :D Aj s merchom. Treťou nahrávkou je tento rok v marci vydaná "The Grey Eminence", ktorá tiež vyšla ako fyzický nosič a dokonca k nej je natočený aj vynikajúci videoklip ku skladbe "The Tank". Všetko vyzeralo byť skvelo našľapnuté, avšak zrazu sme museli čeliť tichu. Takmer žiadne koncerty, žiadne ohlasovanie nových vecí, nič... Na základe tohto by sa aj dalo domyslieť, že sa čosi nedobré asi deje, ale viera v to, že to je skrátka nemožné a chalani budú normálne pokračovať, to prehlušila. Však už prekonali toľko úskalí - kým sa dopracovali vôbec k vydaniu prvého albumu, následne boli bez speváka, našťastie to dlho netrvalo a prišiel nový - Mark, ktorý trochu pozmenil tvár a štýl kapely, v ničom však nezaostával za predošlým spevákom a tá šialená energia, ktorá z neho srší, kamkoľvek sa pohne, pritiahla mnoho nových fanúšikov. Onedlho na to sa zase lúčili s gitaristom Jurajom, ale ďalší nový člen - Rišo, tiež na seba nedal dlho čakať. Vyzeralo to, že chalani vedia správne skĺbiť svoje osobné/pracovné životy s kapelou, ale...


Až sme sa dopracovali sem, po výskokoch aj pádoch nám vlajka Revenge Divison už nezavlaje nad hlavami. Smutná som z toho aj preto, že všetci sú skveli hudobníci s hlavami plnými nápadov, ich hudba je rýchla, úderná, vie pritvrdiť aj spomaliť, omotať si vás okolo prsta svojimi chytľavými refrénmi a z textovej stránky vás núti sa aj trochu zamyslieť, nežiť iba vo svojej škrupine, ale pozerať okolo seba, hľadať možnosti, ako veci zlepšiť...Teda minimálne na mňa to tak pôsobí. Hlavným dôvodom je však to, že to čo som (a nielen ja) pozažívala s touto kapelou, nemá obdoby. Spoznala som vďaka nim množstvo úžasných ľudí - na čele s kapelnou mamou Lolou, bez ktorej si neviem predstaviť svoj život, pocestovala s nimi Slovensko - snažila som sa nevynechať ani jeden koncert, ak to bolo v mojich možnostiach. A tie zážitky, koncerty, festivaly, oslavy, chaty, opekačky a neviem čo - to sú jednoducho nesmrteľné spomienky (pokiaľ nejaké sú teda :D). Ani tretinu by som nezažila, nebyť ich. A som si istá, že takých nás je viac. Revenge Division je skrátka pre mňa synonymom priateľstva, súdržnosti a šialených zážitkov.


Ďakujem vám krásne za všetko a budem ešte dúfať, že sa oprášite! :)

A kto ich ešte nepozná, tak spoznajte! :)

Oficiálne ukončenie nájdete tuhttps://www.facebook.com/revengedivision/

The Grey Eminence: https://www.youtube.com/watch?v=Csr2useDuLo

The Tank: https://www.youtube.com/watch?v=M80gFLgzzv4

The New Generation: https://www.youtube.com/watch?v=hjUclsqC1Eg


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára